tisdag 17 november 2009

No other way,



Jag undrar om du kommer växa ifrån mig, eller jag dig, först.
Kanske blir det vi?
Eller så låtsas vi, tills en av oss fortfarande hoppas, och den andre blir djupt sårad och chockad.
Antagligen får men för livet.
Antagligen jag.


Försöker lyssna på Kents den där nya.
Det går ju inte.
Känns som en parodi på det där man hade rätt enkelt att ta till sig, just för att det var relativt ungt och ärligt.
Känns bara konstlat och jävligt trött. Skitonödigt. Stackars dom.
Kent.
Varför har jag så svårt att erkänna att jag tycker att vissa grejer är bra? Det känns så, Tomas Ledin.

Herregud.
Jag råkade se på Förkväll igår.
Vilket jävla skämt.
Man blir fan förbannad.
Snart åker fan den där OrionTvn ut.
Så trött på alla konstiga människor som inte bör visa sig offentligt när dom väljer att öppna munnen.
Suck.

Ikväll lyssnar jag på Black sheep boy.

Inga kommentarer: