söndag 15 november 2009

Lya.

Nu har jag bestämt mig för att köpa lägenhet.
Drog runt på visningar idag.
Fastnade för en lägenhet i Hornstull.
Liten och fin.

Känns som att det skulle va en lättnad att bo i stan, å andra sidan kan det ju löna sig rätt rejält att kolla runt i söderförort.
Jag är impulsiv och vill att det ska hända nu. NU.

Helst imorgon, senast.

Killen vill ses. Jag tycker att det känns mysigt, men är ytterst tveksam på om det kan forsätta mellan oss.

Känns konstigt att bli nått slags kk nu. lär ju bli problem.

Jag känner mig så disträ på något vis. Är ledig imorrn. Skönt.
Vill ha en vän. Som inte drar.

Har varit ute hela helgen och blivit lämnad på olika ställen.

Träffade fd mannen i mitt liv.
Så jävla jobbigt. Pinsamt. Jag Är så otroligt pinsam ibland. Vad hade jag där att göra? Varför skulle jag prata med honom. Åh. Suck.
Han är ändå dum i huvudet. Ska aldrig mer hälsa på honom. usch.

Inga kommentarer: