söndag 22 november 2009

Får jag kalla dig älskling redan nu?



Och där gick vi.

Eller nej, såhär var det.

Min kund kom.
En halvtimme innan var jag skakis och högröd. Jag försökte verkligen skärpa mig, men det är någonting med den människan som gör mig så otroligt, nervös, glad och varm.

Han hängde av sig. Tror han skakade lite. Vi började prata som vanligt. Om allt och inget. Vi skrattade och blev generade om vartannat.
Han är mäklare.
Jag frågade honom om lägenheter.
Han undrade om jag och min kille skulla köpa tillsammans.
Glad och nöjd kunde jag konstatera att så inte var fallet.

Han frågade vad jag skulle göra på kvällen och föreslog att jag skulle komma till en fest han skulle på.
Jag tackade nej, skulle jobba dagen efter och ville inte träffa hans vänner.

När han ska betala, hände det märkligaste.
Det går liksom inte att förklara situationen riktigt, men han tar fram en kondom.


...

Jag trodde att han medvetet gjorde det av den anledningen att han helt plötsligt såg helt psycho ut och började svamla om massa konstiga saker.

"Jasså. Du förbereder inför ikväll ser jag. Fan va osmakligt."
Sa jag.
Chockad.
Ja. Jag var faktiskt det.
Men som min syster sa;
-Men snälla nån. Har du aldrig sett en kondom förut. Nej, just det, det har du ju inte. ...

Jag fick för mig att han var en pervers typ. Det kändes som att han drog fram snoppen.

Efter två timmar på jobbet gick min chock över och jag började känna att jag överreagerat.

Skitjobbigt.
Vi hade inte ens sagt hej då. Jag gick bara.
Förklaring 2.
Jag blev jävligt besviken. Vi har träffats tre gånger. Det har varit magiskt. Och sen drar han fram en kondom. Typ, " bara så du vet så vill jag sätta på dig".
Förresten låg den i busskortet. Vem har det i busskortet? ?

jaja.

Jag smsade på det numret som stod i våran dator.
Förlåt. blabla. Jag överreagera. blabla.

Men han fick inte smset.
Han hade tydligen två nummer.
Och efter ett tag smsar han mig.

Vi skämtar lite om det och bestämmer efter ett tag att vi ska gå på dejt följande dag.

Hah hih oh. Förstår du?? Den här killen som det bara Exploderade med första gången våra ögon möttes.
Han som allt bara funkar med. Som har bra jobb. Och allt annat.

Jag jobbar på lördagen, sen hörde jag av mig.
Efter lite om och men gick jag hem till honom.
Vi satt i soffan.
Vi pratade.
Han förklarade kondomincidenten.
Det var, självklart, inte meningen.
Han var väldigt frustrerad att jag hade trott något sånt.

Jag förstår honom lite.
Men jag har faktiskt haft många psykopatligg och killar...

Mm.

Vi har mysigt.
Han lägger sig bakom mig i soffan. Vi kysser varandra när det känns som mest.
Mjuka. Lugna kyssar. Perfekta.

Han gör mig helt galen.

Han kysser mig i nacken och drar försiktigt längsmed ryggen.
Jag ryser.

Vi pratar om framtid och barn. Vi skulle ha det underbart.
Han letar inte efter flickvän. Jag har varit singel i ca en vecka. Men vi konstaterar att man inte kan bestämma sånt.

Jag har Självklart förväntat mig att ha sex.
Vi tar i varandra. Smeker.

Skrattar. Rör varandras händer. Och det känns, så jävla mycket.

Men.
Han vill inte.
Han vill att vi på Nästa dejt ska göra något annat. Gå ut och göra någonting. Att vi inte ska knulla på första dejten eftersom han inte vill att det bara ska kännas som någon från krogen.
Jag förstår honom.
Nu.
Men det kändes Jävligt surt.
Jag hade fan laddat.
Jag ville ha honom Så mycket. Jag har väntat sen i somras ju!

Shit.

Snopen, gick jag hem till mina föräldrar som bor runt knuten. Berättar allting och börjar grina.
Hahah jag är så patetisk.
Jag är inte Van vid att inte vara behövd sexuellt.
Så himla jobbigt. Men fint.
Vem göra så?
Jag har glömt hur det är att inte knulla alla.
Man behöver ju faktiskt inte det.

Det här gjorde självklart så jag är superkär, eller något i den stilen.
Och för en gång skull, vill jag inte knulla för att bryta den förtrollningen.
Jag är så lycklig.
Vill att han ska ringa mig.
Vågar inte höra av mig själv..

Inga kommentarer: