torsdag 19 november 2009

Godnatt alla vackra.



Idag har varit en ledsen dag.
Har varit lite mindre stark.

Lägenheterna jag tittat på har slagit i skyarna.

Min fina J har skrivit argt brev.
Jag kippade efter någonting..stirrade in i skärmen. Tårarna brände som maneter i ögonen. Och så hugget i magen.

Var på kurs nu ikväll.
Känner mig lite off.
Tycker att jag blir bättre på jobbet. Men får inte riktigt uppskattning, mer än från kunderna. Å det är väl det som räknas.

Är så bra på att se det negativa i mina prestationer jämt.

Kom på att jag jobbar lördag. Jag som har gått och småladdat lite inför imorrn.

Höjdpunkten blir i allafall att jag ska träffa min kund, som det klickade med.
Var tolv veckor sedan nu. Är så jävla nervös.
Som tur är sover jag inte hemma ikväll. Därav ingen klädångset.
Kommer ha ett tält från Monki, äckligt hår och kängor.
Rätt skönt att inte anstränga sig faktiskt.

puss och kram
jag älskar dig
gonatt

(svårt att vänja sig av med)

Inga kommentarer: