söndag 6 december 2009

Lovers' waltz.



Det rullar.

Runt på runt.

Ute med jobbet.
Hördes med A (nya kärleken).
Sen blev han så full så han tappa bort all form av uppfattning och vaknade upp i enbart skjorta och strumpor, invirad i en filt, hos någon polare.
Informerades jag om nästkommande dag.
Jag - mycket besviken.

Ringde. Flera gånger faktiskt.
Fullt övertygad om att han inte hörde luren.
Pratade in meddelande å lite sånt där annat pinsamt.
Gud jävla ångest. Varför kunde jag inte bara radera numret som jag tänkt!?


Aja.
Jobbade dagen efter, vilket var ett rent helvete.
Han ringde upp och sa att det inte alls var pinsamt.
Bra.
Så då passar jag på att gå ut den kvällen också och typ GÖRA OM SKITEN.
Japp.
Jag smsa.
och smsa.
Och nu känner jag att jag bara vill försvinna lite grann sådär.

Skit.

Inga kommentarer: