lördag 19 december 2009

Those crimson tears.



Ovanstående bild är äckligt likt mig och mitt x, minus hennes otroligt smala midja.
Han är sjukt lik, och badkaret.
Funtar på att bli mörk igen, plus att jag vill att mitt hår ska bli lååångt någongång. .

Ibland känner man sig så ful. Har precis gått ur en sådan period nu. Idag var jag fan snyggast i stan.
Fast det är så konstigt.
Om jag har kläder som känns bra en dag, så vill jag typ ha samma nästa dag.
Men tredje gången man kör med samma grej, känns det helt plötsligt skittråkigt och pösigt och fult. Varför är det så? Är det så, eller känns det så?

Imorgon ska jag jobba. Sedan ska jag gå ut. ut ut ut. Jag ska bli full. På champange av diverse orsaker. Och öl. Förhoppningsvis.

Tönten som jag var på dejt med försöker prata på fbchatten hela tiden.
Han skriver att han inte tror att jag mår bra.
Misstänker att han tror att mina statusuppdateringar vänder sig till honom, av någon jävla anledning.
Typ "onsdag. suck.längtar till fredag" å han ba "Hur mår du egentligen? Du verkar JÄTTELEDSEN. förlåt men jag har haft jättemycket att göra till vernissagen."

Å ja ba "Hahahahaha. Hjälp jag får inte luft."

Jag vill l i g g a med en söt.

2 kommentarer:

c sa...

det vill vi alla.
fin bild.

jolly jumper sa...

Ah. så är det nog. I perioder, eller alltid.

Kanske alltid.