tisdag 29 december 2009

Måndag, kväll.



Nu har det rört till sig.
Rört om mig.
oh

Jag sitter med pirr i magen. Något småoroligt i bröstet och ett leende på läpparna.

Har varit bakis idag.
Min vän pratade sönder mig igår. Bjöd på alldeles för många öl, efter att jag tappat argumenten varför jag behövde gå hem runt 23.15.
Ramlade in vid två.
Full som en kastrull.
Han följde mig till porten och jag fick lova honom att ringa en gång i veckan.
Jag är otroligt stolt över mig själv. Jag förklarade att jag bara såg honom som en vän ooch att det var något väldigt stort i mitt liv, eftersom jag inte lyckas ha så många såna. Manliga framförallt då.

Ringde internetkillen.
Vi pratade på.
Han var intensiv och rolig. Kvick liksom,
gillart.
Sen messa han och frågade om han kunde ringa igen! Rätt roligt.
Så vi prata hela kvällen.
Ska ses på onsdag.
Men på onsdag hade jag tänkt träffa A. Fast han har ju inte hört av sig så...
Japp. När jag lägger på, så smsar han. JÄTTESÖT.
Det jobbiga är nu att jag hellre vill träffa A, av någon jävla anledning. Jag kommer troligtvis inte kunna slappna av alls med den där andra.
Funderar på att köra någon slags dubbeldejt.
Boka två bord på samma restaurang med bord utom synhåll för varandra.
Fan att man inte kan ha flera, till olika saker.

Har absolut inga planer för nyår. Det har jag aldrig, det stör mig lite.

Mitt X, tog bort mig som vän idag på fb. Vi pratade. Tänkte träffas. Började bråka. Bröt kontakten. Lika bra. Men sorgligt.

Min systers barn har inte växt. Nu vet dom inte vad dom ska göra längre. Hemskt.

3 kommentarer:

U:et sa...

kom hem till oss vettja. vi har fest på nyår.

jolly jumper sa...

Jag kanske borde gjort det:)

U:et sa...

nästa år :)