tisdag 3 juli 2007

Av alla ställen.

Nyss hemkommen, nyduschad, nyknullad, kl nio på morron!Tycker jag var spänstigt gjort.

Mycket trevlig middag igår, stoora öl..mmhm. Promenad över S:t Eriksbron och hem till "oss". AC/DC -77, mer öl, whiskey, titt i fotoalbum, nostalgiskt prat, sånt som vi pratat om hundra gånger, vi vet båda att vi vet vad vi vet. Ändå säger vi "Åh å kommer du ihåg...ah..hah?"

Idag ska jag träffa vänner och käka lunch. På Cozy av alla ställen, det var mitt förslag, och jag tyckte det var ett alldeles utmärkt förslag igår, nu vet jag inte riktigt.
Anar att det kan bli McDonalds bredvid istället, dels pga av $, dels pga att det är sånt vi gillar.

Senare ska jag ut till Bålsta, av alla ställen, titta på vildsvin och dricka vin.



Imorgon bär det av till Åland, av alla ställen. Ska åka Finlandsfärja med mormor och systrarna, gav det i födelsedagspresent till tanten, hon är nog helt lyrisk och sitter och laddar vid det här laget.
Man måst' ju ba' tycka om 'na.

Jepp.

Inga kommentarer: