tisdag 31 juli 2007

Klädcheck

  • Klänning till Fredag,helst brundaskig X
  • Skor till Fredag X
  • Någon form av pantalones X
  • Fin väska X
  • Något jackaktigt X
  • Tunikaklänningaktigt X
  • Kjol?aktigt
  • Mer skor? X
  • Scarf
  • Jeans, kanske
Klänning från Fröken Söt.(Plus två st från HM) Skor, gamla kil. Nya pantalonger blev det allt. Fin väska, fanns visst uppe på vinden, topp. Jacka, kort med stora knappar. Tunika, japp, visst hitta jag det! Ingen kjol dessvärre, skulle behöva en, ja. Mer skor? JA!Impulsköpte från Tradera. Ingen scarf. Inga jeans.


Jag är nöjd och glad!

Snart är det fest! Och då ska jag vara full och glad. Nu har jag druckit tillräckligt med vin för att känna mig tillfreds med mig själv igen. Det är bra.

Imorgon ska jag jobba. Det är dumt. Chip å hej

Inga kommentarer: