onsdag 4 juli 2007

Igår

Tog med mig El Dog och begav mig till Medis, där min vän väntade. Vi käkade i Fatburen och snackade allvar i några timmar.
Bålsta blev inställt, kände mig alldeles för knäckt. Skulle aldrig klarat av att åka hem från Stockholms kisshörna mitt i natten.
Istället käkade jag middag med föräldrarna på taket, riktigt trevligt.

Efter det blev det bio med T och E. "Blades of Glory".
Blöblabla. Ja , den var jätterolig, oj oj vad jag skrattade. Hela tiden!. Jomen det är säkert!
Dom tyckte att den var skitbra, jag sa inte så mycket. Låtsades hålla med för att inte uppröra.



Men jag är rolig, och jag skrattar mycket, annars, men den var ju så otroligt jävla platt. Jag försökte verkligen, tog i från småtårna och försökte börja bubbla, men , nej.
Nått som jag däremot intar position;dubbelvikt för, är Monty Python and the Holy Grail.
Kokosnötterna som klapprar är fantastiskt, även svärdscenen, när han drar sig fram efter att ha blivit stympad. Underbart.

Ska börja packa väskan för min Ålandstripp. Tänkte iof typ ha med mig en tandborste. Känns lite överskattat att ha med sig ombyte etc.
Undrar om man kommer få ragg. Har ingen erfarenhet, vet inte alls vad jag har att vänta mig. Kanske bäst att packa ner dansskorna iallafall?!

Mormor ringde mig igår;
"FY FAN VA KUL VI SKA HA IMORRN!"

Jag hoppas att jag kan leva upp till hennes förväntningar.

Inga kommentarer: