måndag 2 juli 2007

Semester...yeeh

En veckas efterlängtad semester står nu och bankar på dörren. skönt. Det är fint väder. skönt.
Bok i park.skönt. Senare hamburgare på Peppar. Superskönt.

Kaffesugen och stel i ljumsken. Helgen har varit pretty hård. Fredagsvinmys.LördagsvinfestölDebaser.Söndagsslappångestsms.
Det lät kanske inte så hårt, men d va dä!



Åker till landet i veckan tänkte jag, kan ju inte gå runt och vara blekfis hela sommaren. Ska pressa som aldrig förr, har nog aldrig gjort det om jag tänker efter, men men brun ska jag bli iallafall.


Till hösten kommer jag;

va brun
ha ölmage
äga ett förstahandskontrakt av lägenhet
blivit av med 1400 spänn på Stonesbiljetter
Inte sett Stones eftersom jag blivit grundlurad
suckat klart över att jobba sex dagar i veckan
vara livrädd för att jag sedan är färdigutbildad.hjälp.

Nu gick solen i moln, kaffekokaren har slutat puttra och jag ska gå och göra en macka.

Inga kommentarer: